יום שלישי, 31 במרץ 2009

יום שכולו בלוז

במסגרת הפעילות שלי למען קהילת הבלוז בישראל, הצלחנו להרים ולהפיק אירוע מיוחד במינו במסגרת פסטיבל הבומבמלה השנה שיתקיים בתאריכים ה9-11.04.

ביום שבת, האחרון במסגרת הפסטיבל יתקיים יום שלם מבוקר עד ערב של הופעות בלוז עם מיטב הלהקות וההרכבים הישראלים מהז'אנר הישראלי! הופעת אורח מיוחדת של אפרים שמיר שהסכים בטובו להגיע ולתת הופעה משלו כמו כן.

אני אישית יהיה אחד ממנהלי הבמה, ועזרתי להרים ולארגן את האירוע ואני יכול להעיד שיגיעו להקות מצויינות שמופיעות כבר שנים רבות בארץ באופן קבוע ומציגות יכולות מרשימות מאוד.

חשוב לציין שמי שמעוניין להגיע במיוחד לאירוע עצמו ולא לכל הפסטיבל מוזמן לקנות כרטיס מוזל בסכום של כ-60 שקלים דרך האתר http://www.blues.org.il . כל מה שיש לעשות זה להירשם בטופס שם ובקופות של הפסטיבל להגיד שאתם נרשמתם דרך עמותת הבלוז ולהציג תעודה מזהה.

אני אישית מאוד נלהב לקראת האירוע הזה ובעל צפי גבוהה לקראתו מכיוון שאני מאוד מקווה שהדבר יגרום היענות גבוהה יותר בקרב צעירים רבים לסגנון המוזיקה שכיום דועך ומדשדש בקרב הגיל הצעיר ובני הנוער.

אני מצרף מספר לינקים של הרכבים שמופיעים ביום על מנת שתוכלו להתרשם:
מקווה לראותכם שם!

תגובה 1:

  1. אני אשמח לשמוע על עוד אירועים כאלו.

    אתה מוזמן להקיב לקטע בלוז חדש שלי:
    http://unreleased.co.il/ArtistRoom.asp?artistId=505

    השבמחק