יום שבת, 7 במרץ 2009


טוב, לכבוד פורים החלטתי לעשות משהו קצת יוצא דופן ולעשות מאמר קצת שמח ולא קשור למה שאני רגיל לכתוב ולספק לכם את מיטב הקטעים המצחיקים שאני מכיר לפחות ברשת.

אני כמו מספר רב של אנשים אחרים, תמיד נהנה ממגוון הסרטונים המצחיקים והמשעשעים שקיימים ברשת ואני אשמח לשתף אותכם!
פורים שמח!

  • קטע עם ילד קטן שטוען שלאח שלו הקטן יש דם ומתחיל להתרחפן! קישור
  • אוסף של קטעי וידאו מצחיקים ברצף! תודה ל failblog האדירים. קישור
  • אוסף נוסף ונהדר של קטעים של failblog. קישור
  • שתי נשים דורכות על ענבים ומפיקות מיץ עד ש... קישור
  • זה מה שקורה שיש חנונים, דיאט קולה ומנטוס... גאוני... קישור
  • אני משער שהרבה כבר ראו את זה בעבר, אבל כל פעם שאני רואה את זה אני מת מצחוק! הילד השמנמן והחמוד שמנסה להיות לוק סקייוולקר ממלחמת הכוכבים... חובה... קישור
  • מי היה מאמין שגם סנאים יכולים להיות דרמטיים! ה-5 שניות הכי מצחיקות ברשת... קישור
  • רק היה חסר שזה יהיה דני רופ... קישור
  • כמה לוזר יכול להיות השושבין בחתונה... קטע חובה!!! קישור
  • איזה זוג אדיר... הריקוד האחרון בחתונה! חובה!!! קישור
מקווה שנהניתם!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה