יום ראשון, 8 בפברואר 2009

Tommy Emmanuel - היד השולטת בגיטרה


Tommy Emmanuel – טומי עמנואל

טומי עמנואל הינו גיטריסט רם מעלה ומיוחד במינו המבורך בכישורים יוצאי דופן בטכניקת Finger Style. טכניקה זו ידועה ביכולתה ליצור ליווי והרמוניה במקביל אחד לשני, זוהי טכניקה שמוכרת יותר בנגינה על גיטרות קלאסיות ואקוסטיות.

טוני עמנואל עצמו הינו ממוצא אוסטרלי וכיום הוא נמצא באמצע שנות ה-50 של חייו.

במהלך הקריירה שלו ניגן עם אומנים מוכרים כמו צ'אט אטקינס ואריק קלאפטון.

טומי עמנואל הוא מסוג האומנים שיודעים "לדפוק הופעה" וכיום הוא עושה זאת לבד ובזכות עצמו בסבב ההופעות שהוא עושה מסביב העולם. אחד התכונות היפות של טוני הוא השילוב של הנגינה יחד עם טיפוף על הגיטרה עצמה כמו שהוא עושה בעיבוד הנהדר שלו לשיר המפורסם והקלאסי Blue moon

טומי מודה בצעירה גלויה שהוא גדל וחונך מבחינה מוזיקלית על הבלוז וניתן לראות זאת היטב בהרצאה משולבת נגינה שבה הוא מספר על התהליך שעבר

והנה טומי מנגן ושר את Nine Pound hammer יחד עם נגן המפוחית בוב ליטל

5 תגובות:

  1. ווי הקטעים שלו מטורפים!! באמת כשרון גדול.

    השבמחק
  2. וואוו אני קראתי אתמול בעיתון שהוא מגיע לארץ, מישהו יודע פרטים על ההופעה\ רכישת כרטיסים?

    השבמחק
  3. טומי הופיע בישראל לפני מספר חודשים, ואני הייתי בדיוק בתקופת מבחנים באוניברסיטה. אחד הפספוסים הגדולים ביותר שלי. למי שאוהב את היכולות שלו אני ממליץ על גיטריסט נוסף - Eric Johnson
    תודה על הכתבה!

    השבמחק
  4. Very good post. I'm experiencing a few of these issues as well..


    My web-site - indoor tanning

    השבמחק