יום חמישי, 1 בינואר 2009

בחירת השיר לשנה החדשה

מי מאיתנו לא חיכה אתמול לרגע הזה(אולי בעצם היו כאלה שלא חיכו לו...) שיגיע השעה 00:00 ויגיע השיר המסחרר והמקפיץ שיגרום לטירוף חושים, כל החברים והחברות מתנשקים וחקופצים על הבר, בעל הבית השתגע מוציא שמפניות על חשבונו, הבחורה שרק רצתה איזה סטוץ להערב מוצאת את עצמה כבר בחוץ מקיאה את נשמתה בשיחים והעיקר שבסוף כולנו שמחים עם ספרה חדשה בתאריך.

אבל הבחירה אתמול לא כזאת קלה...
אני לצערי עבדתי אתמול בבר שרוב מה שתיארתי קרה שם(ברור שיש לי דימיון פרוע), וברגע האמת שבעל הבית הדליק זיקוקים התחיל שיר שקט ומבאס שאפילו את שם הזמר אף אחד לא הכיר. ישר רצה מנהלת המקום למחשב לנסות לסדר את הסיפור, ואני כמובן אחריה לעזור לה לבחור את השיר הנכון ובזמן הנכון, אבל כמובן שחוק מרפי בא לקראתנו...

כל השירים שקפצו לנו על המסך גרועים אם לא גרועים יותר מהשיר שמנגן עכשיו.
למה שלא יקפוץ לי ככה איזה Jungle Boogie האגדי שאם הוא לא בקטגוריית המקפיצים אז אני לא יודע מה לא.
אולי איזה שיר טוב של אלביס פרסלי שכבר יחמם את ליבם של האנשים ובמקביל הגברברים למיניהן בבר יוכלו לנסות את מזלם לעשות את ריקודו המפורסם(זה כמובן בתנאי שהם עברו כבר המכסה המותרת בחוק לאלכוהול בדם).

אבל אם אתם שואלים אותי במבט קצת ציני על האירוע, יכול להיות שהשיר הכי מתאים לסיטואציה שבה אנחנו נמצאים כיום הוא: "Its All About The Money". אומנם קצת שיר ישן, ולא ממש משמח להפליא ויגרום לכולנו לצהול משמחה, אך הוא משקף את המציאות העגומה הקיימת בעולנו(ולא ארחיב בנושא).

בכל מקרה, ארצה לאחל לכולנו שנה אזרחית טובה ונפלאה, הרבה מוזיקה טובה ואושר!
כי מה כבר עושה לנו טוב כמו בלשמוע איזה שיר חדש וטוב שנוגע לנו בדיוק בפינה הזאת בלב שגורמת לצמרמורת בכל הגוף.

בקרוב אני אעדכן בכתבה על השנה הקרובה במוזיקה הישראלית ולהקות שיעשו את הפריצה הגדולה שלהם.

אתם מוזמנים להגיב ולספר איך עבר עליכם "ערב ראש השנה האזרחי" ואיזה שיר אתם הכי הייתם רוצים לשמוע כשהשעון מגיע לשעה 00:00...

3 תגובות:

  1. סחתן על הבלוג החגד. שיהיה בהצלחה!

    השבמחק
  2. היי נמרוד,
    הגעתי לבלוג המושקע שלך דרך לחיצה על אחד מהמועדפים במוזיקה בפרופיל שלי.
    אני אהבתי השנה את האלבום של one republic. התפלאתי שרק שיר אחד שלהם - apologize הצליח, כי כל האלבום מעולה. מה דעתך?

    השבמחק